Welkom op onze website!

dapper Bijvoeglijk naamwoord. Iemand die dapper is doet moedige dingen die goed zijn en andere mensen niet durven Synoniemen: moedig, ferm, heldhaftig

Door de Coronacrises hebben we helaas moeten besluiten om alle knipdagen en behandelingen die gepland stonden af te zeggen. Wij betreuren dit ten zeerste, maar ook wij volgen vanzelfsprekend de richtlijnen van het RIVM in deze. Dat doen wij voor uw en onze veiligheid.

De afgelopen tijd krijgen wij vaak de vraag of we toch niet eventjes willen (komen ) knippen. Zoals het er nu naar uit ziet, plannen wij pas na 28 april weer gratis behandelingen in en plannen we bij de samenwerkende organisaties en wijkcentra weer onze bekende knipdagen.

Houd in ieder geval deze pagina in de gaten voor alle nieuwe datums voor de knipdagen bij de wijkcentra. Staat uw wijkcentrum er nog niet bij, stuur ons even een berichtje.

Wij hopen jullie allemaal weer snel te kunnen zien! Tot die tijd:

"keep healthy, stay safe and stay at home"

Het onbezoldigde bestuur bestaat uit:

Roland Rosmalen                 - voorzitter, roland@stichtingdapper.nl, 06-12510020

Anne Marie Laseur               - secretaris, annemarie@stichtingdapper.nl

Erna Waagmeester              - penningmeester, erna@stichtingdapper.nl, stichtingozw@gmailcom, 06 509 11074

Logo_LR

Wij werken samen met en knippen voor:

• www.oranjefonds.nl
  • LDH